Η εταιρεία και η
ιστορία της

Η εταιρεία μας μετρά περισσότερα από 60 χρόνια ιστορίας, καθώς ιδρύθηκε στην Αθήνα την δεκαετία του 1950, υπό την εμπορική ονομασία “Lion”.

Από τότε έως σήμερα κατασκευάζει και τροφοδοτεί αδιάλειπτα, αρχικά την Ελληνική και στη συνέχεια την Ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά γυναικείων εσωρούχων, μαγιό και γενικά τη βιομηχανία ενδυμάτων, με πρωτοποριακά πλαστικά και μεταλλικά αξεσουάρ.

Παράλληλα, στις αρχές της δεκαετίας του 1980 δημιουργεί μια νέα γκάμα προϊόντων αφρού πολυουρεθάνης (“FoamTech”) και γίνεται, έτσι, η πρώτη εταιρεία στην Ευρώπη που κατασκευάζει ενισχύσεις για στηθόδεσμους (Cups), καθώς και προϊόντα που απευθύνονται στους κλάδους του αθλητισμού, της ιατρικής, της ορθοπαιδικής, αλλά και πολλών άλλων εφαρμογών.

 

Η ΑΡΧΗ

1955

Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρείας “Lion” υπήρξε ο Λεωνίδας Ευθυμίου (1927-2009), που ξεκίνησε από μια αποθήκη στην αυλή του σπιτιού του, στην Νέα Σμύρνη, κατασκευάζοντας μεταλλικές ζαρτιέρες. Μέσα σε λίγα χρόνια, έχοντας δημιουργήσει μια μεγάλη σειρά από αξεσουάρ για γυναικεία εσώρουχα και μαγιό, μετακόμισε σε ένα σύγχρονο ιδιόκτητο εργοστάσιο στον Άγιο Δημήτριο.

Η ΠΟΡΕΙΑ

1982

Το 1982 το έργο του Λ. Ευθυμίου συνεχίζει ο Τάσος Τερζίδης, επιστρέφοντας
στην Ελλάδα από το Παρίσι, όπου είχε ολοκληρώσει το
διδακτορικό του και δούλευε ως Χημικός.
Παράλληλα, με την ανάπτυξη της “Lion” δημιουργεί την “FoamTech” και
δίνει ένα χαρακτήρα εξωστρέφειας και στις δυο εταιρείες εδραιώνοντάς τες ως εξαγωγικές μονάδες.

Η ΕΞΕΛΙΞΗ

2012

Από το 2012 ένας νέος άνθρωπος, ο Στάθης Τριανταφυλλίδης (Βιομηχανικός σχεδιαστής), συνεχίζει, ως συνέταιρος, μαζί με τον Τάσο Τερζίδη την ανάπτυξη
των δυο εταιρειών, εισάγοντας τον
βιομηχανικό σχεδιασμό και το 3D concept (τρισδιάστατη σύλληψη/αντίληψη)
ως πρωτοποριακή μέθοδο στον κλάδο, περνώντας πλέον,
από την αναλογική στην αμιγώς τρισδιάστατη ψηφιακή μέθοδο κατασκευής.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

2017

Από το 2017 οι εταιρείες “Lion” και “FoamTech” συγχωνεύονται και δημιουργείται η “Lion Design” έχοντας τρεις κυρίαρχες κατευθυντήριες αρχές:

  • Την εξωστρέφεια
  • Την έρευνα και ανάπτυξη ως βασικά εργαλεία για καινοτόμα προϊόντα και
  • Τη συνεχή βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας, με εμμονή στην ποιότητα.